لمینت متحرک دندان داروخانه دو ترو اسمایل فک اسنپ آن اسمایل اصفهان قم کرج تبریز عید 1402

لمینت متحرک دندان داروخانه دو ترو اسمایل فک اسنپ آن اسمایل اصفهان قم کرج تبریز عید 1402

خرید اینترنتی شو اسمایل موقت کامپوزیت سیار روکش پلاک اسنپ آن اسمایل ترو اسمایل داروخانه درب منزل محل کار

 لمینت متحرک دندان چند سالی است که وارد بازار شده است و هم رضایت مشتری داشته و هم رضایت مشتری نداشته حتی برخی ها هم قالب گیری درست با هم مگویند از جنسش خوششان نمی اید البته شما اول باید به خود نگاه کنید چقدر هزینه کردید این که صد هزار تومان هزینه نمایید و توقع یک لمینت بالای دو میلون را داشته باشید بدون شک عقلانی نیست چون اگر این طور بود الان همه دندان پزشکان زیبایی لمینت ورشکسته میشدن مثلا این را در نظر بگرید که یک اسپیکر صد هزار تومانی میخرید و بعد توقع دارید به اندازه یک اسپیکر ده میلونی برای شما کیفیت صدا داشته باشد البته این محصول به اندازه قیمتی دارد ارزش خرید دارد.

 

 

طریقه مصرف لمینت متحرک دندان

 

 

طریقه مصرف لمینت متحرک دندان  :

 

 این قسمت داستان یکی از اصلی ترین مراحل است چون شما باید به لمینت متحرک دندان شکل بدهید و با قالب گیری برای خود لمینت بسازید و یکی از دلایلی که لمینت ارزان است بخاطر این است صفر تا ده کار با شما است  و باید ابتدا خمیر را در اب جوش قرار بدهید و زمانی که نرم است ورز بدهید تا کاملا نرم شود وقتی نرم شد و گرما هم باید به حدی باشد که به لثه اسب وارد نکند بعد داخل قالب بگذارید و بعد هم داخل دندان تا قالب شکل بگیرد و وقتی قالب درست شکل گرفت باید به صورت دستی اگر در ظاهر لمینت مشکلی بود رفع بفرمایید در مورد این که شاید شما اولین بار است این کار را انجام میدهید در بار اول قالب گیری موفق نخواهد بود پس بهتر است با خمیر خوارید به صورت ازمایشی عمل قالب گیری را انجام بدهید تا با طریقه قالب گرفتن اشنا شوید. 

 

 

ایا میتوانم لمینت متحرک را در خواب استفاه نماییم :

 

  

ایا میتوانم لمینت متحرک را در خواب استفاه نماییم :

 

حتماً باید در این مورد با دندانپزشک متحرک و عزیز خود صحبت کنید تا او بتواند تصمیم بگیرد، اما معمولاً می توانید از لبخندهای فوری هنگام خواب استفاده کنید. به طور کلی توصیه می شود قبل از خواب لبخند ضربه ای را از دهان پاک کنید، اما زمانی که بیمار می خواهد دندان هایش را به هم بزند و از روکش دندان محافظت کند، دندانپزشکان نیز این کار را توصیه می کنند. هنگام خواب باید از این دستگاه استفاده کنید. با تمام این تفاسیر استفاده از اسنپ اسمایل در هنگام خواب مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کند.

 

 

لمینت موقت

 

 

 

جمع بندی :

 

لمینت موقت معمولاً در صورت مراقبت صحیح حدود یک سال دوام می آورد. البته باید به خاطر داشت که این روش کاملا موقتی است. در هر صورت این روش نسبت به سایر روش های دندانپزشکی زیبایی از جمله کامپوزیت ونیرها و لمینت های سرامیکی نیاز به توجه بیشتری دارد.توصیه می شود بعد از هر وعده غذایی صبحانه ناهار شام  دندان های خود را مسواک بزنند. ابتدا بقایای مواد غذایی باقیمانده را به آرامی با یک مسواک نرم جدا کنید، سپس با آب بشویید. همیشه قبل از رفتن به خواب ، لمینت  را بردارید. همچنین مسواک بزنید و کاملا آبکشی کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mahnaz ? تاريخ: شنبه 10 دی 1401برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?